Är måttligt road av att Boxer vill framställa sig som den bästa tv-leverantören…
Det håller verkligen inte måttet och de kan inte leverera det som utlovas. Efter att vår förening har tecknat avtal med Boxer har vi inte haft en enda dag, kväll eller natt som inte varit fri från att det inte finns någon signal.
Vad gör Boxer då?! Jo, de säger att det är fel på VÅR tv… Öh… Vad ska man ha för tv då?! En gammal tjocktv eller?!
Inte nog med det, när vi ringer och ringer och ringer och ringer för att felanmälan då säger de plötsligt att kortet är felaktivert och skickar ett nytt kort. Funkar perfekt efter att nya kortet kommit… Ja, en vecka och sen lägger det av höet. Går inte få ett program att se på.
Thomas ringer för.. ja, jag vet inte vilket tur i ordningen och påtala detta och då säger de att det kortet inte är aktiverat alls lägre.
Det är inte heller bafa att ringa, för de har telefonkö. Inte hela världen med telefonkö, men när kön är så lång att de hinner stänga för dagen och man får meddelande att ringa tillbaks dagen efter igen då man redan suttit i kö si sådär någon timma, kan man inte annat än att slå bakut och skriva en blogg om att de som fundera på att skaffa Boxer, sluta funderar på Boxer och välj ett annat alternativ!
Boxer går fetbort flera gånger om!!!!